Despre noi

Inovație și performanță

Mirosul nu este doar o aromă, ci o amprentă de brand care rămâne în memorie.

500+

Clienți mulțumiți

20

Produse disponibile

2003

Anul fondării

1 an

Garanție la toate produsele

Despre afacere

POWER OF SCENT a intrat pe piață în anul 2018 cu misiunea de a reprezenta puterea de marketing a unei arome asupra persoanelor care interacționează cu un brand.

Spațiile comerciale iau multe elemente în considerare atunci când creează atmosfera potrivită pentru produsele și serviciile pe care le vând: amplasarea, decorul, uniformele, iluminatul, arta, temperatura, muzica și mirosul.

Toate acestea creează o experiență de brand, de identificare cu marca respectivă.

Combinația acestor elemente vizuale, tactile sau intangibile într-un spațiu comercial fizic este importantă, deoarece acești factori pot influența comportamentul cumpărătorului și intenția de cumpărare.

Strategia noastră

Marketingul senzorial este, din ce în ce mai des, unul dintre primele instrumente luate în calcul de business-uri pentru a crește productivitatea și pentru a fideliza clienții.

Un studiu realizat de Sense of Smell Institute indică faptul că, în timp ce amintirea vizuală a imaginilor scade la aproximativ 50% după doar trei luni, oamenii își amintesc mirosurile cu o acuratețe de 65% după un an întreg.

În mod similar, un studiu realizat la Universitatea Rockefeller arată că, pe termen scurt, ne amintim doar:

  • 1% din ceea ce atingem,
  • 2% din ceea ce auzim,
  • 5% din ceea ce vedem,
  • 15% din ceea ce gustăm,
  • 35% din ceea ce mirosim.

Un procent de care, cu siguranță, orice business ar trebui să țină cont.

Beneficiile noastre

1.Îmbunătățirea experienței pentru clienți: cu gama noastră de arome premium, putem crea o atmosferă personalizată care lasă o impresie pozitivă asupra clienților dumneavoastră, încurajându-i să revină în mod repetat.

2.Creșterea vânzărilor și a profitabilității: aromele plăcute pot stimula achizițiile spontane și loialitatea clienților, ceea ce duce, implicit, la creșterea vânzărilor și a veniturilor.

3.Diferențierea mărcii: adoptarea strategiilor de marketing olfactiv vă va diferenția pe piață, odată ce creați o semnătură olfactivă unică pentru business.

4.Reducerea stresului și îmbunătățirea stării angajaților: aromele pot crea un mediu de lucru mai plăcut și mai productiv și contribuie la creșterea satisfacției angajaților.

5.Soluții personalizate pentru fiecare industrie: Indiferent dacă dețineți un magazin, un restaurant, un hotel sau un spațiu de birouri, putem personaliza aromele și dispozitivele de dispersie pentru a se potrivi nevoilor specifice business-ului.
S-ar putea să îți placă
Coș de cumpărături 0
Recent vizionate 0